کد خبر: 276892
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
بازدید 724
گردهمایی کودکان و نوجوانان درمرکزکانون پلدختر برگزار شد

همزمان با دهه مبارک فجر، گردهمایی کودکان و نوجوانان درمرکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری پلدخترلرستان برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری لرستان: گردهمایی کودکان و نوجوانان در کانون پلدختر درحالی برگزار شد که امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان وتعدادی از اعضا دراین مراسم حضور داشتند.

براساس این گزارش: دراین گردهمایی، حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری امام جمعه پلدخترضمن تقدیر ازمسئولین ومربیان کانون، به ایراد سخنرانی پیرامون دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

امام جمعه پلدخترگفت: دهه فجرفرصت مناسبی برای مسئولان است تا فعالیت‌هایی را که انجام داده‌اند به مردم عرضه کنند تا مردم خدمات نظام را ببینند و خوشحال شوند.

وی افزود: مردم وجوانان ما به دنبال استقلال و آزادی بودند وبرای همین‌ها هم قیام کردند؛ دشمنان درقبل ازانقلاب عزت و جایگاه کشورما را بسیارپایین آوردند به طوری که درکشور وسرزمین خودمان حق تقدم نداشتیم ونمی‌توانستیم سرنوشت خودرا تعیین کنیم به این ترتیب مردم به دنبال استقلال وعزت بودند وبراساس آموزه‌های دینی سرنوشت خودشان را رقم زدند.

درادامه بتول شریف زاده مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان پلدختربه ارایه گزارش عملکردمرکز پرداخت و گفت:750 نفر عضو این کانون هستند که 450 نفر آنها فعال هستند ودانش آموزان پلدختری استقبال خوبی از برنامه‌های ما دارند.

وی افزود: شهرستان پلدختر فاقد کتابخانه پستی وسیار است و لازم است مسولان نسبت به راه اندازی این نوع کتابخانه‌ها برای کودکان ونوجوانان اقدام کنند چون اگر این کتابخانه‌ها برای کودکان ونوجوانان ایجاد شود روستائیان هم می توانند از آن استفاده کنند.

ازدیگربرنامه های این روز می توان به اجرای سرود ملی، پخش کلیپ تصویری فعالیت های مرکزکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۹۶، ارایه گزارش عملکردمرکز ،خوانش شعر باموضوع زندگی حضرت فاطمه(س)،  سرود «عمار داره این خاک»، اجرای دکلمه نمایشی با موضوع انقلاب وبیان خاطره زندگی نامه شهید نوجوان انقلاب محمد باقر عزیزی خواه توسط برادرزاده شهید اشاره کرد.

همچنین دراین مراسم ازمهسا فریدونی عضوبرگزیده مسابقه بین المللی هنرهای تجسمی لویی فرانسوا درکشورفرانسه و برگزیدگان مسابقه نقاشی با عنوان دیو چو بیرون رود فرشته درآید با اهداء جایزه تقدیر شد.

این ویژه برنامه با بازدید مسئولین ازنمایشگاه "دست سازه های اعضا" به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =