برگزاری آزمون پایانی دوره آموزشی الکترونیکی حقوق شهروندی

آزمون پایانی دوره‌های الکترونیکی«منشور حقوق شهروندی» و «حقوق شهروندی در نظام اداری» صبح امروز در کانون استان گیلان برگزارشد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، مدیریت آموزش و پژوهش در راستای نظام آموزش کارمندان دولت، و به منظور توان‌مندسازی نیروهای انسانی، دوره‌های آموزش الکترونیکی«منشورحقوق شهروندی» و «حقوق شهروندی در نظام اداری» را با شرکت کلیه کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی تمام وقت این مجموعه‌ی فرهنگی برگزارکرد.

بنابراین‌گزارش، طی برگزاری این آزمون‌ها که به ترتیب ساعت ۱۰ و ۱۲ صبح روز سه‌شنبه، ۱۷ بهمن ‌ماه جاری صورت‌گرفت، شرکت‌کنندگان با ورود به وب‌سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir به پرسش‌های چهارگزینه‌ای این آزمون پاسخ‌گفتند.

برهمین اساس ۱۵ دقیقه برای پاسخ‌گویی به ۱۰ پرسش درنظر گرفته شد و شرکت‌کنندگان با پاسخ صحیح به حداقل ۶ سئوال، موفق به گذراندن این دوره‌های آموزشی ۱۴ ساعته شدند.

شایان ذکر است، برگزاری دوره‌های آموزش‌ حضوری، غیرحضوری و الکترونیکی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با هدف ارتقای سطح آگاهی و هم‌چنین  به‌روزرسانی دانش کارکنان  صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =