کد خبر: 277080
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
نشست فرهنگی انقلابیون

در هشتمین روز ازدهه‌ی فجر نشست «انقلابیون» درمرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان تربت‌جام برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در ۱۸ بهمن‌ماه و به مناسبت گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر، نشست تخصصی انقلابیون با موضوع معرفی شخصیت و با حضور هاشم بهرامی‌نیا عضو شورای اسلامی در مرکز فرهنگی هنری کانون تربت‌جام برگزارشد.

مرضیه رحمانی مربی مسوول مرکز در این‌باره گفت: دستاوردهای انقلاب حاصل زحمات مردی بزرگ بودکه اکنون در بین ما نیست، اما یاد و خاطره‌اش جاودانه است.

مسوول مرکز هدف از برگزاری این نشست را آشنایی بیشتر اعضا با سیره و روش امام‌خمینی(ره) و رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای نشستی با هدف معرفی شخصیت این دو بزرگوار برگزار شد.

رحمانی ادامه داد:بهرامی‌نیا عضو شورای اسلامی شهرستان و سخنران این نشست ضمن معرفی شخصیت‌ امام راحل(ره) و ویژگی‌های اخلاقی آیت‌الله خامنه‌ای به رفتار ضمیمی و دوستانه ایشان باکودکان اشاره کرد و با بیان چند خاطره از امام‌(ره) و نوه گرامی‌شان سیدعلی به علاقه بنیانگذار انقلاب اسلامی به کودکان گفت

در ادامه بهرامی‌نیا داستانی روایت کرد و گفت: خانواده‌ای که صاحب دختری شده بودند خدمت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب رسیدند و تقاضا داشتند نام مناسبی برای دخترشان انتخاب کنند. ایشان نام «فاطمه» را توصیه کردند و گفتند: دختر باعث برکت است و نام فاطمه عزیز است و به والدینی که صاحب سه دختر هستند بشارت می‌دهم که طبق حدیث بزرگان دین، جایگاه آنان بهشت است.

گفتنی است در این نشست بیش از ۳۰ عضو مرکز حضور داشتند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =