کد خبر: 277152
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
«کودک و انقلاب»

هم‌زمان با گرامی‌داشت دهه فجر، جشن «کودک و انقلاب» به همت کمیته کودک و نوجوان شهرستان تربت‌جام برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی، مراسم بزرگداشت سی‌ و نهمین فجرانقلاب اسلامی در سالن وحدت شهرستان تربت‌جام و با حضور پررنگ کودکان و خانواده‌های آنان برگزارشد.

مرضیه رحمانی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری تربت‌جام در این‌باره گفت: دهه‌ی فجر فرصت مناسبی است تا کودکان و نوجوانان این سرزمین با دستاوردهای ارزشمند انقلاب آشنا شوند و راه پرثمر امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب را ادامه دهند.

رحمانی در ادامه به همکاری و تعامل دستگاه‌های مرتبط با کودک اشاره کرد و گفت: با هدف تاکید دوباره بر اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و بنا بر مصوبه کمیته کودک و نوجوان شهرستان، در روز هفدهم بهمن‌ماه جشن «کودک و انقلاب» با مشارکت اداره بهزیستی و کانون توسعه مهدهای کودک شهرستان برگزار شد.

در این جشن که با حضور مرتضی حمیدی فرماندار شهرستان، جمعی از اعضای شورای اسلامی، ریاست اداره بهزیستی و تعدادی از مدیران شهرستان برگزار شد،  برنامه‌های شاد و مفرحی چون اجرای موسیقی مقامی، تئاتر طنز و رقص آئینی اجرا شد.

حسن ظفرمقدم رییس اداره بهزیستی شهرستان در سخنان خود، ضمن گرامی‌داشت دهه‌ی فجر به نهادینه‌سازی اهداف انقلاب اسلامی در کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: آینده‌سازان این مرز و بوم باید بدانند تا بتوانند راه انقلاب را ادامه دهند.

دراین جشن بیش از۲۰۰۰ نفرشرکت داشتند و در پایان مراسم کودکان یک‌صدا سرود ملی «ای ایران» را با خانواده‌هایشان زمزمه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =