توجه به مفاهیم والای انقلابی می‌تواند زمینه‌ساز سرودن اشعار ناب شود

در ایام مبارک دهه فجر، زهرا محدثی خراسانی، شاعر انقلابی و کانونی، میهمان مرکز فرهنگی هنری شماره۷ مشهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، هم‌زمان با دهه مبارک فجر، مرکز فرهنگی هنری شماره ۷ مشهد با برپایی برنامه های متنوع این ایام را گرامی داشتند.

سارا امیدوار مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر اظهار کرد: مرکز فرهنگی هنری شماره۷ مشهد، پیش از ۱۲ بهمن ماه خود را برای استقبال از دهه مبارک فجر آماده کرد و با نصب پانل‌های مختلف معرفی شخصیت شهید رجایی، نمایشگاه کتاب و برپایی جلسات معرفی وقایع برای اعضا، به معرفی ایام پرداختند.

امیدوار همچنین به جشن روز پنج‌شنبه ۱۹بهمن‌ماه اشاره کرد و گفت: در این جشن که با حضور اعضا و والدین آنان برگزار شد، تلاش کردیم ضمن معرفی انقلاب و نقش آن در بیداری جهان اسلام، محیطی آکنده از شادی و نشاط را برای حاضران فراهم آوریم.

مربی مسوول مرکز در ادامه افزود: در این برنامه نمایش عروسکی "دل موش" برای اعضا اجرا شد و. سپس اجرای دف‌نوازی و دو تارنوازی مربیان موسیقی مرکز را شاهد بودیم. همچنین اعضای سرود مرکز، سرود ملی و گوش‌نوازی را برای مهمانان به صورت گروهی اجرا کردند که مورد استقبال آنان واقع شد.

مهمان ویژه‌ی این جشن "زهرا محدثی خراسانی" از شاعران انقلابی خراسان بود که ضمن خوانش آثار انقلابی خود به معرفی ویژگی‌های اشعار انقلابی برای مهمانان پرداخت. او توجه به مفاهیم والای انقلابی و توجه به ارزش‌های اسلامی را زمینه‌ی سرودن اشعار ناب دانست و گفت: شاعری که متوجه مفهوم واقعی آن باشد می‌تواند از دریای زلال آن بهره برد.

این جشن که همراه با جشنواره‌ی غذا نیز بود، با اهدای جوایز به برگزیدگان جشنواره به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =