«من آیدا را نمی‌فروشم» مقام اول نمایش عروسکی شهرستان را از آن خود کرد

نمایش عروسکی «من آیدا را نمی‌فروشم» پس از دو ماه تلاش شبانه‌روزی توانست در مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش شهرستان تایباد، حائز رتبه نخست شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، طاهره سیدین مربی مسوول مرکز تایباد از دو ماه تلاش شبانه‌روزی برای ساخت عروسک و تمرین نمایش «من آیدا را نمی‌فروشم» خبر داد و گفت: اعضای نوجوان مرکز با عشق و علاقه به دنبال اجرای نمایش «من آیدا را نمی‌فروشم» توانستند در پنجمین روز از ماه اسفند در مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش شرکت و در بخش تئاتر، مقام اول نمایش عروسکی شهرستان را به کانون اختصاص دهند.

سیدین با اشاره به موضوع نمایش گفت: «من آیدا را نمی‌فروشم» روایت داستان کودکی است که می‌خواهد خواهر کوچک خود را به غول بفروشد. در راه رسیدن به هدفش با انسان‌ها و حیوانات مختلفی روبرو می‌شود که او را از انجام این کار نهی می‌کنند و عاقبت یاشار از تصمیم خود پشیمان می‌شود و تصمیم می‌گیرد برادر مهربانی برای آیدا باشد.

مربی مسوول مرکز در رابطه با دفعات اجرای این نمایش گفت: پیش‌تر از این نمایش «من آیدا را نمی‌فروشم» در ایام دهه مبارک فجر، برای اعضای کانون و کودکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان در جشن امیدهای انقلاب به اجرا در آمده بود که با استقبال خوب مخاطبین روبه‌رو شده بود و امیدواریم این نمایش به مرحله استانی مسابقات آموزش و پرورش نیز راه یابد.

گفتنی است عروسک‌های این نمایش توسط مربی هنری و مسوول مرکز ساخته شده و طاهره سیدین کارگردانی این نمایش را برعهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =