بازدیدمشاور استاندار و مدیر کل دفتر بانوان استانداری کردستان از مرکز شماره 1 مریوان

لیلا آژیر مشاور استاندار و مدیر کل دفتر بانوان استانداری کردستان به همراه جمعی از مدیران اداری شهرستان مریوان از مرکز فرهنگی - هنری شماره یک مریوان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،شایسته احمدی مسئول مرکز شماره یک مریوان ضمن اعلام این خبر خاطر نشان شد: لیلا آژیر ضمن بازدید از جشنواره علمی -تحقیقی جابر ابن حیان با اجرای آموزش و پرورش در  سالن اجتماعات کانون پرورش فکری از فعالیت ها و کارگاههای کانون پرورش فکری نیز بازدید به عمل آورد و از مجموعه کارهای و فعالیت های انجام شده اظهار خرسندی و رضایت نمود .

بنا بر این گزارش،مشاور استاندار از مجموعه عروسک های نمایشی مرکز شماره یک که حاصل فعالیت این مرکز در زمینه ی نمایش عروسکی در طی سالیان گذشته می باشد اظهار خرسندی نمود و از خلاقیت و نوآوری موجود در آنها را شایسته توجه و تقدیر دانست .

لیلا آژیر در سخنانی کانون و فضای آن را فضایی مناسب جهت رشد ارتقای فکری و علمی و عملی کودکان برشمرد که زمینه ساز رشد استعدادهای درخشان و کارآفرینی و جهت دهی به این استعداد ها اعلام کرد.

احمدی در ادامه افزود از دیگر بازدیدهای انجام شده در طی روزهای گذشته از مرکز فرهنگی - هنری مریوان بازدید مشاور سیاسی - اجتماعی فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و روسای فرهنگی شهرستان مریوان در جنب نمایشگاه جابرابن حیان برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =