کد خبر: 278862
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
بازدید 1426
طرح کانون‌مدرسه در مهدی‌شهر پایان یافت

طرح کانون‌مدرسه در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری مهدی‌شهر با برپایی نمایشگاه و آیین اختتامیه به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، فاطمه‌ ربانی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری مهدی‌شهر از برپایی آیین اختتامیه و گشایش نمایشگاه آثار اعضای طرح کانون‌مدرسه با حضور حسن ارگی فرماندار، علی لطفی رئیس آموزش و پرورش، یدالله مؤمنیان مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدیران، معلمان و ۹۸ دانش‌آموز عضو طرح کانون‌مدرسه خبر داد و گفت: از مجموع ۵۰۰ اثر خلاق اعضای طرح کانون‌مدرسه، ۲۱۸ اثر به نمایشگاه «همراه با کانون، همگام با مدرسه» راه یافت.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهدی‌شهر در این آیین، ضمن ابراز خرسندی از تعامل و مشارکت دوسویه کانون پرورش فکری و مدیران مدارس، فعالیت‌های مربیان کانون پرورش فکری را شایسته تقدیر دانست و به منظور شناسایی و حمایت از دانش‌آموزان مستعد و خلاق، خواستار گسترش این همکاری‌ها شد.

لطفی در پایان سخنانش از مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، مربیان، مدیران و معلمان مجری طرح کانون‌مدرسه، قدردانی و بر تجارب خوب و ارزنده مربیان کانون پرورش فکری در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی تأکید کرد.

ربانی در ادامه افزود: ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های اعضا و مربیان و پخش کلیپ کوتاهی از روند اجرایی طرح و قدردانی از مدیران و معلمان مدارس دخترانه زینبیه، رقیه، نیایش و مدرسه پسرانه سعدالدین با اهدای لوح بخشی از برنامه‌های این آیین بود.

وی همچنین اظهار داشت: در آیین گشایش نمایشگاه «همراه با کانون، همگام با مدرسه»، محمدیاسین گوهری و امیرمحمد مرادعلیان به اجرای برنامه روایت‌خوانی پرداختند و از سوی مربیان مجری طرح درباره‌ی شیوه‌ی اجرای آثار، مطالبی بیان شد.

گفتنی است؛ کانون مدرسه، عنوان طرحی است که بر اساس آن، از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مربیان و مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای درونی کردن مفاهیم آموزشی مورد نیاز دانش‌آموزان دوره ابتدایی، ترویج کتاب‌خوانی، پرورش توان تفکر و قدرت نقد در میان آنان استفاده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =