کد خبر: 279007
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
کتاب‌خانه سیار کانون به روستاهای سوادکوه می‌رسد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران از راه‌اندازی کتاب‌خانه سیار روستایی شهرستان سوادکوه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدعلی یزدان‌شناس با اعلام این خبر گفت: خودرو مناسب و تجهیزات مورد نیاز کتاب‌خانه خریداری و در آیینی با حضور فرماندار سوادکوه مربی مسوول این مرکز سیار نیز معرفی شد تا پس از ماه مبارک فعالیت رسمی خود را آغاز کند.

وی افزود: با راه‌اندازی این کتاب‌خانه سیار روستایی کانون، نزدیک به 20 روستای تحت پوشش شهرستان سوادکوه و شیرگاه تحت پوشش خدمات فرهنگی آن قرار خواهند گرفت.

در آیین معرفی مربی مسوول این کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی کانون محمدرضا منصوریان فرماندار سوادکوه گفت: کانون سابقه طولانی در ارایه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان دارد و امیدواریم این فعالیت‌ها در این شهرستان نیز توسعه یابد.

وی افزود از برنامه‌های کتاب‌خانه سیار روستایی حمایت خواهیم کرد چرا که معتقدیم خروجی این مجموعه فرهنگی تربیت نسلی پویا و هدایت شده است و برای این مهم باید به کار ریشه‌ای و زیرساختی توجه بیشتری داشت.

کتاب‌خانه سیار روستایی سوادکوه به زودی با حضور مسوولان کشوری و استانی، خدمت‌رسانی به کودکان روستایی را آغاز خواهد کرد.

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران در حال حاضر دارای 27 مرکز فرهنگی‌هنری ثابت، یک مرکز پستی و 4 کتاب‌خانه سیارروستایی است که با اضافه شدن کتاب‌خانه سیار سوادکوه تعداد مراکز کانون در این استان به 33 خواهد ‌رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =