کد خبر: 279143
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
محفل انس با قرآن کریم در کانون پرورش فکری خوزستان برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به همت ستاد عفاف و حجاب و ستاد امر به معروف و نهی از منکر این نهاد فرهنگی هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، هر ساله در ماه مبارک رمضان مراسم انس با قرآن کریم به‌منظور بهره‌گیری از برکات این ماه برای کارکنان اداره کل کانون خوزستان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در این زمینه از سوی ستاد عفاف و حجاب و ستاد امر به معروف و نهی از منکر کانون استان خوزستان برنامه‌های ویژه‌ای در طول سال و به‌ویژه ماه مبارک رمضان برای کارکنان این اداره کل اجرا می‌کند و بر همین اساس ظهر امروز «یک‌شنبه» ششم خردادماه اولین محفل انس با قرآن کریم اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با حضور کارکنان این اداره کل در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز برگزار شد.

در این مراسم که مدیرکل، معاونین، مسئولین، کارشناسان و دیگر نیروهای ستادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور داشتند حاضرین به قرائت قرآن کریم پرداختند و به‌صورت گروهی قرآن را ختم کردند.

گفتنی است: برنامه انس گرفتن با قرآن با هدف تدبر در نکات قرآنی و کسب ایمان، فهم و آرامش از آیات سراسر نور قرآن هر ساله در مناسبت‌های مختلف مذهبی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با استقبال خوب این نهاد فرهنگی برپا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =