جلسه‌ی شورای فرهنگی در مرکز یک کانون پارس‌آباد

جلسه‌ی شورای فرهنگی با محوریت کارگاه‌های تابستانی با حضور مربیان فرهنگی، هنری و ادبی در مرکز یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارس‌آباد تشکیل شد.

در این جلسه علی برادران مربی مسئول مرکز یک کانون پرورش فکری شهرستان پارس‌آباد با تشریح شیوه‌نامه‌ی کارگاه‌های تابستانی ارسالی از سوی دفتر استان، مربیان را در روند مراحل ثبت‌نام و اجرای این کارگاه‌ها قرارداد.

وی خاطرنشان کرد: مطالعه کامل شیوه‌نامه کارگاه‌های تابستانی توسط همکاران، ما را در پیشبرد هرچه بهتر اهداف و اجرای کارگاه‌ها یاری خواهد کرد.

در ادامه‌ی جلسه مربیان نیز نظرات تکمیلی خود را بیان کردند تا یک جمع‌بندی کلی برای بهتر برگزار کردن کارگاه‌ها صورت پذیرد.

شایان‌ذکر است دریافت شیوه‌نامه از دفتر استان و تأکید بر مطالعه کامل توسط همکاران، تفکیک اعضای ثابت از اعضای کارگاه‌های دوره‌ای و تابستانی، تأکید بر تعبیه‌ی میز و صندلی برای ثبت‌نام کنندگان، مطالعه و پر کردن فرم توسط متقاضیان، ثبت‌نام از طریق درگاه الکترونیکی، تهیه‌ی طرح درس و فرم حضوروغیاب توسط مربیان، تکمیل و جمع‌آوری آرشیو آثار اعضای دوره‌ای و فضاسازی مرکز متناسب با فصل تابستان از مصوبات جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =