کد خبر: 280120
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
«ریحانه بهشتی»

هم‌زمان با زادروز کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، جشن «ریحانه‌ بهشتی» در مرکز فرهنگی هنری شماره۳کانون سبزوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مرکز فرهنگی هنری شماره۳ کانون سبزوار در سال‌روز میلاد حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) میزبان بیش از ۱۲۰ عضور دختر کانون بود.

سیده صدیقه بیگم حسینی مربی مسوول مرکز هدف اصلی از برگزاری این جشن را آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت‌های دینی و مذهبی دانست و گفت: کسب معارف بیشتر و تبیین شاخصه‌های دختر شایسته از منظر اسلام برای نسل امروز، ما را برای رسیدن به کمال انسانی و پیشبرد اهداف عالیه کانون در تربیت اسلامی فرزندان‌مان یاری می‌دهد .

حسینی در ادامه به پاکدامنی، استواری در ایمان و همراهی با ولایت به عنوان سه ویژگی خاص حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) اشاره کرد و گفت: ویژگی‌های اخلاقی و ایمانی آن بزرگوار باید الگویی برای دختران جامعه اسلامی باشد.

در این مراسم اعضای کانون ضمن آشنایی با سیره حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها) و آشنایی با ایام دهه کرامت، در مسابقات متنوع فرهنگی شرکت و با شعرخوانی و مدیحه‌سرایی ارادت خود را به آن حضرت ابراز کردند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم، به تمامی دختران شرکت‌کننده در جشن به رسم یادبود هدایایی اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =