نخستین برنامه پویش «فصل گرم کتاب»برای بچه‌های قزوین

به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین و در استقبال از برگزاری کنگره 3000 شهید استان، نخستین برنامه پویش «فصل گرم کتاب» در بوستان‌ شهدا در شهرستان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، درتاریخ 24 مرداد 1397، نخستین برنامه پویش «فصل گرم کتاب» در استان قزوین با همکاری استانداری، فرمانداری، نیروی انتظامی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.

در این برنامه با حضور مربیان کتاب‌خانه‌های سیار کانون یک ایستگاه فرهنگی و هنری در بوستان شهدا برپا و فعالیت‌هایی در راستای تشویق کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی انجام شد.

اجرای نمایش جک و لوبیای سحرآمیز بر روی کامیونت نمایش سیار کانون (کاری از واحد نمایش کانون استان قزوین)، کارگاه کاغذ و تا(لاله‌های کاغذی به یاد شهدا)، کتاب‌خوانی اعضا، امانت کتاب، اجرای مسابقه و معرفی کانون از جمله فعالیت‌هایی بود که در این برنامه اجرا شد.

گفتنی است، این پویش با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌ها در تابستان برپا شده است و بر دو محور موضوعیِ «ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی» و «تقویت مهارت‌های زندگی (تمرین زندگی)» تاکید دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =