کد خبر: 281235
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان کلید خورد

آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان در مرکز فرهنگی و هنری اسفراین کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، «زهره عباس آبادی» مسوول مرکز شماره یک اسفراین از آغاز برگزاری کارگاه های آموزش مهارت های زندگی به کودکان خبر داد و گفت : با توجه به راهبردها و سیاست‌های جدید کانون و همچنین نیاز کودکان به فراگیری مهارت های زندگی ، اولین نشست از سری نشست های آموزش مهارت های زندگی برگزار شد.

وی با اشاره به این که در مراکز آموزشی بیشتر به رشد جنبه های علمی کودکان پرداخته می شودعنوان کرد: این نیاز احساس می شود که مهارت های کاربردی هم در کنار سایر مهارت ها به کودکان آموزش داده شود.

«گلک حبیبیان» مربی این سلسله نشست ها با تأکید بر اینکه کودکان در ادوار مختلف نیازمند یادگیری مهارت های کاربردی خاصی هستند گفت: در این نشست ها سعی می شود انواع مهارت ها از خود شناسی تا روابط درست اجتماعی به کودکان شرکت کننده آموخته شود.

وی با تأکید بر اینکه  در نخستین گام این نشست‌ها با محوریت کودکان برگزار می شود اظهار امیدواری کرد: با استقبال خانواده ها این کلاس ها برای نوجوانان هم به زودی برگزار شود.

مربی آموزش مهارت های زندگی به کودکان، بهره گیری از انواع فعالیت ها و ابزارها را برای تأثیر گذاری آموزش ها یاد آور شد و گفت : سعی می شود در این نشست ها  به تناسب موضوع از ابزارهای و و فعالیت هایی مانند نمایش استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =