کد خبر: 281282
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
بازدید 2205
ربانی، سرپرست کانون زبان سمنان شد

رئیس کانون‌ زبان ایران طی حکمی فاطمه ربانی را به‌عنوان سرپرست کانون زبان استان سمنان منصوب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی رئیس کانون‌ زبان ایران طی حکمی، فاطمه ربانی را به‌عنوان سرپرست کانون زبان استان سمنان منصوب و با ارسال لوح سپاسی از زحمات مریم فتوره‌چی سرپرست پیشین کانون زبان، قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست کانون زبان استان که صبح چهارشنبه ۱۴ شهریورماه ۱۳۹۷ با حضور مهری جهان‌لتیباری رئیس اداره‌ مالی کانون سمنان، کارکنان و جمعی از مدرسان کانون زبان سمنان و شاهرود در سمنان برگزار شده بود، با بیان این‌که تغییر فرصت مناسبی برای ایجاد شرایط مطلوب محیط است؛ هرگونه تحول و پیشرفت در کانون زبان را مرهون همراهی و همکاری خوب مجموعه کارکنان کانون زبان به‌خصوص مدرسان آن دانست.

جمال با اشاره به این‌که مدرسان، سرمایه اصلی کانون زبان هستند، دفاع از حقوق زبان‌آموزان، مدرسان و سیستم را سه برنامه و هدف اصلی در کانون زبان عنوان و خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و توجه به خواسته‌ها و نیازهای کارکنان به‌ویژه مدرسان و تلاش برای توسعه مراکز آموزشی کانون و ارائه خدمات به تمام متقاضیان در نقاط مختلف استان را بایست در نظر گرفت.

فتوره‌چی، ضمن خیرمقدم به مدیرکل کانون استان سمنان و تبریک انتصاب مسئول جدید کانون زبان به ارائه‌ی گزارشی از نحوه‌ی عملکرد مدرسان پرداخت و از تلاش‌های بی‌وقفه‌ی آنان، تشکر و قدردانی کرد.

وی، همچنین بر سابقه‌ی درخشان کانون زبان ایران، قدمت بیش از ۹۰ سال این مجموعه‌ی آموزشی، کیفیت کتب درسی، شیوه‌ی آموزشی منسجم و گستردگی مراکز کانون زبان اشاره کرد و خواستار هم‌اندیشی مدرسان و کارکنان در راستای توسعه‌ی برند کانون زبان ایران شد.

سرپرست جدید کانون زبان استان سمنان که پیش از این مسئولیت مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری مهدی‌شهر را بر عهده داشت، ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرکل کانون استان سمنان و ابراز خرسندی از حضور در این مجموعه، خدمت در یک نهاد فرهنگی و آموزشی را توفیق الهی برشمرد.

ربانی با تأکید بر همکاری، همراهی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون‌سازمانی به‌خصوص مدرسان تلاشگر کانون زبان، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم روند توسعه و رشد این مجموعه را سرعت بیشتری بخشیده و رضایت والدین و زبان‌آموزان را جلب کنیم.

در ادامه، برخی از مدرسان از زحمات و همراهی فتوره‌چی، قدردانی و خواسته‌های خود را به مدیرکل کانون استان و سرپرست جدید کانون زبان، بیان کردند.

در پایان این مراسم، متن لوح سپاس سرپرست پیشین و حکم سرپرست جدید کانون زبان قرائت و به نمایندگی از رئیس کانون زبان ایران از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، اهدا شد.

گفتنی است؛ در حال حاضر در استان سمنان به ۲۶۰۰ زبان‌آموز در سه سطح کودک، نوجوان و بزرگسال با ۲۰ مدرس در سه مرکز سمنان، دامغان و شاهرود خدمات آموزشی ارائه و به زودی شعبه چهارم در شهرستان گرمسار راه‌اندازی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =