کد خبر: 281383
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲
اعضای کانون خوب زندگی کردن را تمرین کردند

اعضای نوجوان دختر مراکز و کتابخانه های سیار خراسان شمالی در قالب یک اردوی ۴ روزه به استان مازندران، برای خوب زندگی کردن تمرین کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان خراسان شمالی، منیر صادقی مدیر کل کانون این استان با حضور در اختتامیه این برنامه عنوان کرد: هدف اصلی اردوهای استانی در سال جاری ترویج وآموزش خوب زندگی کردن در بین کودکان و نوجونان است.

وی با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این برنامه استانی خاطر نشان کرد: ایجاد روحیه شور و نشاط در میان اعضا، بالا بردن روحیه وحدت و همدلی و  همچنین آشنایی با آداب و رسوم اقوام می تواند از جمله دستاوردهای این اردوی استانی باشد.

مدیر کل کانون استان ادامه داد:  اجرای برنامه های گروهی مثل اردو می تواند عاملی  برای تقویت روحیه کار جمعی، خودسازی و از آن مهم‌ترایجاد روحیه نشاط و شادمانی در کودکان و نوجونان باشد.

گفتنی است در این اردو ۵ نفر از مربیان و  ۳۶ نفر از اعضای فعال و برگزیده مراکز استان به مدت ۳ روز در محل اردوگاه دلگشای استان مازندران حضور یافتند و در برنامه‌های متعدی که پیش بینی شده بود شرکت کردند و برای زندگی خوب در محیطی متفاوت تمرین نمودند.

کارگاه های عروسک سازی، قصه گویی و کاردستی، گردش علمی و جنگ های شبانه از جمله برنامه های اجرا شده در این اردو بود که به همت مربیان همراه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =