«بیست و یکمین جشنواره‌ی قصه گویی» محور سخنان مدیرکل کانون استان در جمع مدیران آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با سخنان مدیرکل کانون استان در خصوص بیست و یکمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه گویی و هفته‌ی ملی کودک آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، گردهمایی مدیران آموزش و پرورش استان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری استان برگزار شد.

معصومه هادی در ابتدای سخنان خود با اشاره به جشنواره‌ی قصه گویی گفت: یکی از رویدادهای مهمی که سالانه در کانون اتفاق می‌افتد، جشنواره‌ی قصه گویی است که فرصت بسیار مناسبی برای بروز توانایی و استعداد همگان فراهم آورده است.

دبیر استانی بیست و یکمین جشنواره‌ی قصه گویی در سیستان و بلوچستان در ادامه با معرفی بخش‌های این جشنواره عنوان کرد: یکی از ابزارهای رسیدن به هدف‌های عالی تربیتی «قصه» است که بهترین راه برای انتقال ارزش‌ها و مفاهیم و تحقق اهداف تربیتی است.

هادی سپس افزود: اگر تربیت در فضایی مناسب و با ابزاری جذاب صورت گیرد، یادگیری ماندگارتر خواهد بود و ما شاهد تعلیم و تربیتی اثرگذار و سودمند خواهیم بود که در آن کودکان و نوجوانان قادر خواهند بود برای مسایل زندگی­شان راه حل مناسب پیدا کنند و تصمیم­های درستی بگیرند.

وی در بخش دوم سخنان خود به هفته‌ی ملی کودک اشاره و اظهار امیدواری کرد با همکاری مسئولان آموزش و پرورش شهرستان‌ها و براساس برنامه ریزی کانون هفته‌ای پر از نشاط برای کودکان فراهم شود.

مدیرکل کانون هم‌چنین در خصوص بازگشایی مدارس بیان کرد: کودکان و نوجوانانی که فصل تابستان خود را در کانون گذراندند، آماده‌ی حضور در مدرسه هستند و طرح کانون مدرسه نیز گام بعدی حضور کانون در میان مخاطبان است که موفقیت در این بخش، همکاری دوسویه‌ی کانون و آموزش و پرورش را می‌طلبد.

هادی در پایان سخنان خود با ارایه‌ی گزارشی از روند اجرای پویش فصل گرم کتاب، از ادامه‌ی این طرح در فصل پاییز خبر داد.

قابل ذکر است پیش از سخنان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، نماهنگ بیست و یکمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه گویی برای حاضران پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =