استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد اهداف فرهنگی کانون پرورش فکری

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: با توجه به انعطاف پذیری و جذابیت فعالیت‌های کانون در بخش‌های گوناگون و با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی می‌توان کارهای ماندگاری در حوزه‌ی کودک و نوجوان انجام داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان از مراکز چابهار و کنارک بازدید کرد. 
در جریان این سفر مدیرکل کانون ضمن بازدید از بخش‌های گوناگون مراکز و امکانات آنها، گزارش همکاران را در خصوص فعالیت‌های فصل تابستان برای کودکان و نوجوانان شنید. 
معصومه هادی سپس در نشستی که با همکاران مرکز چابهار و کنارک داشت، ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم از تلاش‌های ارزشمند آنان برای ایجاد روحیه‌ی نشاط و خودباوری در کودکان و نوجوانان قدردانی کرد. 
وی در ادامه با اشاره به اهمیت انجام کارها به صورت گروهی گفت: گسترش همکاری کانون با دیگر نهادها می‌تواند بر کیفیت فعالیت در حوزه‌ی کودک و نوجوان بیفزاید که حاصل آن پرورش نسلی است که استعدادهای خود را می‌شناسد و با تکیه بر توانایی‌های خویش، آینده‌ی خود و کشور را خواهد ساخت. 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان « معرفی کانون و فعالیت‌های آن در شهرستان‌ها را » از جمله راه‌کارهای مهم برای آشنایی مسئولان محلی با کانون عنوان کرد و افزود: دعوت از مسئولان برای دیدن توان‌مندی اعضا و مربیان و در مقابل، حضور در ویژه برنامه‌های دیگر دستگاه‌ها می‌تواند به افزایش این شناخت کمک کند. 
هادی هم‌چنین حضور مربیان در مدرسه و اجرای برنامه‌های گوناگون برای دانش آموزان را یکی از شیوه‌های موثر معرفی کانون به گروه مخاطبان دانست که علاوه بر تحقق شعار کانون مبنی بر بهره‌مندی همه‌ی کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های کانون، این سازمان فرهنگی را، بیش از پیش، به جامعه معرفی خواهد کرد. 
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه انعطاف‌پذیری و جذابیت فعالیت‌های کانون در بخش‌های گوناگون و با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی می‌توان کارهای ماندگاری در حوزه‌ی کودک و نوجوان انجام داد. 
قابل ذکر است مدیرکل کانون در بخشی از این بازدیدها با اعضای مراکز دیدار و با آنان در خصوص فعالیت‌های گوناگون مراکز و علاقه‌مندی‌های آنان صحبت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =