کد خبر: 281675
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
بازدید 351
مهمانی قصه‌ها در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

در استقبال از برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی، مهمانی قصه‌ها در مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش  فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین در حال برگزاری مرحله کتابخانه ‌ای بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی هستند.

مرکز فرهنگی و هنری تاکستان شماره یک، در تاریخ ۲۷ شهریور ۹۷،با حضور ۵۰ عضو کودک و نوجوان و شرکت ۱۰ عضو قصه‌گو در بخش ۹۰ ثانیه‌ای و ۱۰ قصه گو در بخش قصه‌گویی سنتی به پیشواز مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی رفت.

مرکز شریفیه نیز در همین تاریخ، جشنواره قصه گویی خود را با موضوع "قصه زندگی من " برگزار کرد. در این برنامه که با حضور ۳۵ نفر از اعضای مرکز اجرا شد، در آغاز مربی مسوول مرکز با اجرای یک قصه‌گویی و بیان مطالبی درباره اهمیت قصه‌گویی، از اعضا خواست تا قصه زندگی‌شان را برای سایر دوستان‌شان تعریف کنند.

در ادامه ۱۵ عضو در بخش ۹۰ ثانیه‌ای و ۶ عضو نوجوان در بخش سنتی قصه گویی کردند . 

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین هم مهمانی قصه‌ها در تاریخ ۲۶ شهریور با شرکت ۷ عضو قصه گو و حضور ۳۵ عضو کودک و نوجوان دختر برگزار شد.

مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد مرحله اول رقابت قصه گویی خود را با شرکت ۵ قصه گو که در حضور ۵۰ عضو کودک و نوجوان قصه گفتند، برگزار کرد.

هم‌چنین در مرحله دوم، 4 قصه‌گوی نوجوان، برای 38 مهمان حاضر در برنامه قصه گفتند.

در مرکز فرهنگی و هنری الوند، مهمانی قصه‌ها با حضور ۲۵ عضو دختر و پسر و شماری از خانواده‌ها برگزار شد .در این مراسم،۱۲ عضو و ۲ پدربزرگ قصه گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =