خلاقیت در فعالیت های کانون موج می  زند

خلاقیت در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون موج می زند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان استان خراسان شمالی، عباس سعیدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش به همراه منیر صادقی مدیر کل کانون پرورش فکری استان به مناسبت هفته ملی کودک از مرکز شماره یک کانون پرورش فکری بجنورد بازدید کردند.

سعیدی در این بازدید  با اشاره به فعالیت‌های اثربخش کانون عنوان کرد: دانش‌آموزان در مراکز کانون محیط متفاوتی را تجربه می کنند و مربیان با خلاقیت و زبردستی رابطه‌ای دوسویه با مخاطبان برقرار می کنند.

 وی ضمن تماشای فیلم تولیدی کانون با عنوان ‌»روزی کلاغی»، اضافه کرد: سنجش محتوای فیلم برای کودکان از اهمیت زیادی برخودار است ضمن اینکه نشان دادن داستان یک کتاب در قالب فیلم برای کودکان از جذابیت زیادی برخودار است که به صورت موردی در آثار کانون مشاهده می شود.

صادقی مدیر کل کانون استان هم ضمن خداقوتی به مربیان این مرکز گفت: مرکز فرهنگی و هنری شماره یک جزو قدیمی ترین مراکز استان است و سابقه درخشانی در زمینه کسب مقام در مسابقات فرهنگی و هنری داشته است.

وی توانمندی مربیان کانون را یکی از عوامل موفقیت اعضا دانست و افزود: انگیزه بالای مربیان باعث شده است تا اعضای مراکز کانون با عشق و علاقه و بی هیچ اجباری حضور مستمری در مرکزداشته باشند.

گفتنی است مریم احتشام مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری شماره یک بجنوردهم به تشریح برنامه های هفته ملی کودک پرداخت، گفت: مسابقه« چین وچین و چین ، ببین و بچین » با هدف آشنایی با لباسهای محلی استان خراسان شمالی، فصه گویی با نام « شاهنامه دانی » با قصه «فیل رستم »، مسابقه« بباف و بباف» با هدف آشنایی با صنایع خراسان شمالی و مسابقه «دانایی» با هدف آشنایی با استان خراسان شمالی و همچنین نمایش فیلم و بازی های محلی مثل « لی لی »و «استا کیه استا من » از جمله برنامه های ویژه این هفته مرکز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =