محصولات فرهنگی کانون در چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان عرضه‌ می‌شود

هم‌زمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان، غرفه‌ی شماره ۳۰ این نمایشگاه با فعالیت معرفی کتاب و عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری، پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌هاست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، هم‌زمان با بیست و ششمین دوره‌ی هفته کتاب جمهوری اسلامی، غرفه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب گیلان از ۲۶ آبان تا یکم آذرماه ۱۳۹۷ با معرفی کتاب و عرضه‌ی محصولات فرهنگی میزبان مخاطبان خواهدبود.

برهمین اساس، بیش از یکصد عنوان کتاب، لوح‌های فشرده و سرگرمی ‌های سازنده کانون در این نمایشگاه عرضه‌ می‌شود و درهمین‌حال مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب‌های مختلفی را با موضوع‌های مذهبی، شعر، داستان، علمی، کاردستی، رمان و... به مخاطبان معرفی‌می‌کنند.

این نمایشگاه که امسال چهاردهمین دوره‌ی برگزاری خود را تجربه‌می‌کند، از ساعت ۱۰ تا ۲۰ روزهای ۲۶ آبان تا یکم آذر ۱۳۹۷ درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی واقع در کیلومتر ۵ جاده رشت به تهران  برپاست .

گفتنی است، در این نمایشگاه ۴۰۰ ناشر کشوری و استانی  در ۲۴۰ غرفه به عرضه‌ی کتاب و محصولات فرهنگی خواهند پرداخت.

شایان ذکر است، هم‌زمان با بیست و ششمین دوره‌ی هفته کتاب جمهوری اسلامی، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان گیلان نیز با برپایی نمایشگاه کتاب و دست‌آوردهای کتاب محور  پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها خواهندبود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =