کد خبر: 284976
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
قول مساعد شورای شهر بندرکنگ برای اهدای زمین در پارک کودک

اعضای شورای شهر بندرکنگ در جلسه‌ی مشترکی که با مدیر کل و کارشناسان کانون هرمزگان داشتند برای اهدای زمین در پارک کودک قول مساعد دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، در جلسه‌ی مشترکی که بین مدیر کل کانون واعضای شورای شهر بندرکنگ برگزارشد قول مساعد راه‌اندازی اولین مرکز فرهنگی هنری کانون در پارک کودک کنگ داده شد.

ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون هرمزگان در ابتدای جلسه ضمن بیان عملکرد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان افزود: اساس کار درکانون بر مبنای کتاب وکتابخوانی است و کودکانی که در کانون رشد می‌کنند به لحاظ فردی و اجتماعی از کودکان هم‌سن خود موفق‌تر هستند.

در ادامه این جلسه همچنین عبدالحمید ملک‌پور رئیس شورای شهر بندرکنگ خاطر نشان کرد: غنی سازی اوقات فراغت کودکان ونوجوانان این شهر و ایجاد مکانی شایسته برای آنها از وظایف مسولین است.

رئیس شورای شهر بندرکنگ یادآور شد: مجموعه شهرداری بندرکنگ واعضای شورای شهر آمادگی لازم برای اعطای یک قطعه زمین به منظور احداث اولین مرکز فرهنگی هنری ثابت در این شهر را دارد تا کودکان ونوجوانان بیشتری از خدمات ارزشمند کانون بهره مند گردند.

بندرکنگ یکی از شهرهای بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه در استان هرمزگان است. این بندر از قدیمی‌ترین بنادر ایران است که در ۵کیلومتری شهرستان بندرلنگه قراردارد وبا جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری که دارد، تا کنون بافت تاریخی خود را کاملا حفظ  کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =