برگزیدگان چهارمین همایش "کبوتر کوچه ما" معرفی شدند

آئین اختتامیه همایش استانی کبوتر کوچه ما با حضور مسئولان استانی برگزار شد و با تقدیر از برگزیدگان همایش به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان، این مراسم که در سالن سینماتئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد با بخش های متنوعی همراه بود، سخنرانی مدیران کل کانون و بنیاد شهید استان، پخش سرود زنده جمهوری اسلامی ایران توسط اعضا، تجلیل از پدر شهید گلستانی و تقدیر از برگزیدگان همایش از جمله برنامه‌های این همایش بود.

با اعلام فراخوان این همایش ۱۷۷ اثر توسط ۱۹۱ نفر از ۲۲ مرکز کانونی و ۵ مرکز غیرکانونی در ۲۲ بخش از جمله فیلم مستند، پاور پوینت، عکاسی، نقاشی و سفال به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این تعداد، ۱۸ نفر برگزیده و ۱۲ نفر شایسته تقدیر شناخته شدند.

بر این اساس و با اعلام نتایج داوری: امیر محمد خجسته از مزکز شماره ۱ ارومیه در بخش مستند، مبین صفری و احسان غلامی از مرکز شماره ۳ ارومیه در بخش پاورپوینت، نادیا داروند از بوکان در بخش نقاشی، سارینا محمدیانی از سردشت در بخش سفال، کانی رشیدپور از سردشت در بخش نمایش، سروه موسی زاده از مرکز مهاباد ۱ در بخش نشریه، محمد سنا مرادی از تکاب در بخش شعر، آیسان محمدزاده از نقده در بخش داستان، ثمین معصومی از ماکو در بخش کاردستی، هانیه مولایی، ثنا سروش و سبحان عزیززاده از میاندوآب در بخش پاورپوینت، زهرا نصیرزاده، مرضیه عبداله زاده و اسما صفرزاده از محمدیار در بخش پازل، صبا عرب نژاد و فاطمه حسین زاده از سلماس در بخش مستند به عنوان برگزیدگان همایش معرفی شدند.

در بخش شایسته تقدیر نیز، روژین پور پاشا و شکیلا مصلحی از مرکز شماره ۱ ارومیه، اسرا مریوانی از مرکز ۱ مهاباد، مهدی عباس قلی زاده و امین نوروز زادگان از مرکز ماکو، سهیل اسماعیلی و نجم الدین رفعتی از مرکز اشنویه، نگین اکبری، آیدا عسگرپور و زهرا الهوردی زاده از مرکز شوط، هاجر شفی زاده از مرکز قره ضیاالدین و مهدیه زینالی از مرکز میاندوآب جوایز خود را دریافت کردند.

همایش کبوتر کوچه ما با هدف شناساندن شهدا، ترویج و اشاعه فرهنگ شهادت همه ساله از دهه فجر ۹۴ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =