تعامل کانون و اداره کل راه و شهرسازی جهت ارائه خدمات بهتر در محله جولان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان در دیدار محمد رضا جوادی، مدیر کل کانون و جناب آقای مهندس حسن ربانی ارشد، مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در خصوص بهبود و توسعه خدمات کانون در منطقه جولان بحث و تبادل نظر شد.

جوادی در ابتدا از همکاری صمیمانه راه و شهرسازی با کانون در سال های گذشته تشکر نموده و ابراز امیدواری کرد با ادامه همکاری و دید مثبت آن سازمان، این همکاری ادامه یافته و اعضا مرکز ۵ همدان بتوانند از خدمات کانون همچون گذشته در محیطی مناسب بهره ببرند.

ربانی ارشد خدمات رسانی به کودکان را زیربنای توسعه استان دانست و از هرگونه تعامل با کانون جهت خدمت رسانی بهتر به کودکان و نوجوانان  استقبال کرد.

جوادی  به موضوع مستقر شدن کانون در یکی از فضاهای در اختیار راه و شهرسازی پرداخت و مقرر شد تا کارشناسان هر دو اداره با بررسی شرایط موجود، به انتقال مرکز ۵ همدان به محیطی مناسب تر جهت آموزش کودکان اهتمام ورزند.

گفتنی است مرکز ۵ همدان یکی از مراکز فعال همدان با 1750 نفر عضو و کلاسهای خوشنویسی، نقاشی، انیمیشن، سفالگری و ادبی بوده که به علت بازسازی ساختمان قبلی، سه سال است در محیط استیجاری به خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =