تجلیل از سی‌سال تلاش رییس امور مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: رمز موفقیت کانون در انجام رسالت خود برخورداری از روحیه‌ی همکاری و عشق است؛ آنجا که هر عضو این خانه‌ی مهربانی در حد توان خود برای سربلندی خانواده تلاش می‌کند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل‌کانون سیستان و بلوچستان، آیین تجلیل از ذبیح‌الله خرمشاهی، رییس امور مالی کانون استان، با حضور همکاران برگزار شد.
در ابتدای این ویژه‌برنامه مدیرکل کانون استان گفت: در طول سال جاری روزهای سخت، پرتلاش و در عین حال، شادی را در کنار یک‌دیگر طی کردیم و با تدبیر و صبر پایان خوشی برای آن رقم زدیم.
معصومه هادی در ادامه با اشاره به برگزاری مهرواره‌ها، جشنواره‌ها و ویژه‌برنامه‌های متعدد در سال ۱۳۹۷، آن را نماد کاملی از کار گروهی و همکاری دانست و عنوان کرد: رمز موفقیت کانون در انجام رسالت خود《برخورداری از روحیه‌ی همکاری و عشق》 است که این مسئله‌ی مهم را در انجام فعالیت‌ها و ویژه‌برنامه‌ها به خوبی می‌توان دید؛ آنجا که هر عضو این خانه‌ی مهربانی در حد توان خود برای سربلندی خانواده تلاش می‌کند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در بخش دوم سخنان خود گفت: برای قدردانی از تلاش‌های ارزشمند همکاری گرد آمده‌ایم که سال‌های زیادی از عمرش را برای اعتلای نام کانون صرف کرد و با وجود همه‌ی مشکلات کوچک و بزرگی که در طول این مسیر روشن قرار داشت، عاشقانه و صادقانه زحمت کشید.
هادی سپس خطاب به خرمشاهی گفت: شما هم‌چنان عضو کانون مهربانی هستید و امیدواریم در این مسیر ما را تنها نگذارید تا بتوانیم برای پرورش کودکان و نوجوانان این سرزمین گام برداریم.
در ادامه لوح تقدیری از سوی مدیرعامل کانون به خرمشاهی اهدا شد. در بخشی از این لوح که به امضای فاضل نظری رسیده، آمده است:
جایگاه رفیع کنونی کانون پیشگامی در عرصه‌ی فرهنگی، هنر، اندیشه و تحقق اهداف آن مدیون تلاش صادقانه‌ی انسان‌های بزرگواری است که با گذشت و فداکاری بهترین دوران عمر خود را در خدمت اعتلای امور فرهنگی این مرز و بوم صرف نمودند.
گفتنی است لوح تقدیری نیز از سوی مدیرکل کانون استان به این همکار پیشکسوت تقدیم شد که در بخشی از آن آمده است:
سال‌های بسیاری را با خانواده‌ای از جنس مهربانی و صداقت گذراندید و گل‌های فراوانی در باغچه‌ی ایران کاشتید؛ رایحه‌ی مهربانی‌های‌تان و رد پای تلاش‌های صادقانه‌تان در کارنامه‌ی افتخارات کانون پرورش فکری استان برگ زرینی است  که همواره در خاطره‌ها می‌ماند.
همه‌ی ما می‌دانیم «بازنشستگی» پایان نیست بلکه برگ تازه‌ای است در دفتر زندگی، که با خاطرات  تجربه‌های گوناگون زینت یافته است؛ خاطراتی از جنس تلاش برای کودکان و نوجوانان این سرزمین تا روزهای بهتری برای خود بسازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =