کد خبر: 287199
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
بازدید 545
دیدار مسئولان سازمان بسیج هنرمندان با مدیرکل کانون استان اردبیل

در دیدار مسئولان سازمان بسیج هنرمندان و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بر ضرورت تعامل و همکاری طرفین تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان اردبیل در دیدار با مسوولان سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: بستر و شرایط لازم برای همکاری‌های فرهنگی و هنری فراهم است که امیدوارم این موضوع با اجرای برنامه‌های آیینی و در نظر داشتن طرح‌های ابتکاری و مشترک در سال جاری محقق شود.

مصطفی قهرمانی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان نیز با اشاره به انجمن‌های تخصصی و هنری بسیج هنرمندان اردبیل، اظهار کرد: رسالت اصلی بسیج تربیت نیروهای متعهد است که در عرصه‌های مختلف فعالیت کرده و موفق به کسب دستاوردهای ارزنده‌ای برای منطقه و کشور می‌شوند.

قهرمانی تصریح کرد: بسیج هنرمندان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند با ساماندهی اعضای فعال مجموعه در فرهنگ‌سازی و انتقال مفاهیم والای هنر انقلاب، دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی به آینده‌سازان این مرز و بوم اقدام کنند.

شایان‌ذکر است، در سازمان بسیج هنرمندان استان ۷ انجمن تخصصی فعال بوده که در حوزه‌های فیلم، نمایش، هنرهای تجسمی، شعر، داستان، صنایع‌دستی و موسیقی فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =