کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در دومین جشنواره ملی پویانمایی مشارکت می‌کند

دومین جشنواره ملی پویانمایی و نمایش عروسکی در اواخر خرداد 1398 در شهرهای مختلف استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مدیران کل کانون پرورش فکری و صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه در جلسه‌ای ویژه‌ با موضوع چگونگی برگزاری دومین جشنواره ملی پویانمایی و نمایش عروسکی با یکدیگر گفت و گو و تبادل نظر کردند.

در این جلسه که بعدازظهر روز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ و در محل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برگزار شد، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون و «افشین امیری»، مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه، در رابطه با برگزاری دومین جشنواره ملی پویانمایی و نمایش عروسکی گفت و گو کرده و به بررسی و ارایه برنامه‌های پیشنهادی برای این جشنواره پرداختند.

 در این این جلسه مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه با استقبال از برنامه‌های پیشنهادی مدیرکل کانون استان، برنامه‌های کانون را جذاب و فرهنگی دانست و از همکاری اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در برگزاری رویداد بزرگ و ملی دومین جشنواره پویانمایی و نمایش عروسکی ابراز خرسندی کرد.

 دومین جشنواره ملی پویانمایی و نمایش عروسکی به میزبانی صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در اواخر خردادماه امسال و علاوه بر شهر کرمانشاه در چندین شهر دیگر استان کرمانشاه نیز در گستره ملی برگزار می‌شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =