کد خبر: 290916
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
برگزاری کارگاه قصه‌گویی در یاسوج

کارگاه قصه‌گویی استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با حضور علی خانجانی در یاسوج برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد ، علی خانجانی نویسنده و پژوهشگر قصه و قصه‌گویی و عضو شورای سیاست‌گذاری انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای 6 و 7 شهریور ۹۸ استاد کارگاه آموزشی قصه‌گویی استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

در این کارگاه که با حضور کبری اخلاقی نیا  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و مربیان قصه‌گوی استان کهگیلویه و بویراحمد  در مرکز فرهنگی هنری شماره 2 یاسوج برگزار شد، قصه‌گویان در حضور علی خانجانی ، قصه‌ای را روایت کردند و نقد و بررسی شدند.

قابل ذکر است مربیان  بعد از قصه‌گویی، شیوه‌های بازنویسی و بازآفرینی، لحن، بیان و زبان بدن مرتبط به یک متن را با اجرای دیگر قصه‌گوها شاهد بودند.

در این کارگاه   مربیان فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با مواردی از قبیل  اصول هنر قصه گویی،  پرداختن به بیان هنرمندانه در قصه گویی با تکیه بر مدیریت و مالکیت قصه،  اجرای هنرمندانه در قصه گویی و مالکیت قصه آشنا شدند.

 کارگاه آموزشی  قصه گویی با حضور بیش از 40 نفر از کارشناسان، مسئولین و مربیان مراکز فرهنگی هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =