مربیان و اعضای کانون اسالم از بانویی مدیر، تجلیل‌کردند

مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری اسالم در سال‌گشت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بزرگ‌داشت مقام شامخ زن، از بخشدار این بخش به‌عنوان یک بانو و مادر موفق قدردانی‌کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، بزرگ‌داشت مقام شامخ مادر و روز زن، در سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌لله‌علیها و میلاد امام خمینی(ره) در دستورکار مربیان و اعضای کانون اسالم قرارگرفت و به همین بهانه نیز از بخشدار این بخش به‌عنوان یک بانوی مدیر تجلیل‌شد.

طی این آیین که به‌منظور انتقال آموزه‌های دینی  و اسلامی به نسل کودک و نوجوانان و ترویج فرهنگ قدرشناسی در میان آینده‌سازان ایران اسلامی صورت‌گرفت، بخشدار بخش اسالم شهرستان تالش با قدردانی از این حرکت‌ارزش‌مند، از جایگاه والای بانوان برای حاضران سخن‌گفت و الگوبرداری از سیره عملی حضرت فاطمه(س) را الهام‌بخش و سازنده خواند.

لیلا یاری هم‌چنین اهمیت عفاف و حجاب را از منظر بانوی آب و آیینه خاطرنشان‌کرد و با تشبیه مردان و زنان عفیف به مروارید درصدف گفت: توجه به این مهم زمینه‌ساز شکل‌گیری جامعه‌ای بالنده و سالم است و می‌تواند بسترهای مناسبی برای ارتقای فردی و اجتماعی فراهم‌کند.

برپایه این گزارش، تشریح فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی کانون و تبیین فعالیت‌های مبتنی بر آموزه‌های دینی کانون از سوی مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بخش اسالم از دیگر برنامه‌های این روز بود که با حضور مربیان و اعضای کودک و نوجوان این مجموعه‌ی فرهنگی در محل بخشداری اسالم صورت‌گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =