تجلیل از جانباز دفاع مقدس در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: عزت و سربلندی کشور را مدیون عزیزانی هستیم که برای به دست آمدن آن جان و سلامتی خویش را فدا کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نکوداشت روز جانباز و تجلیل از رزمنده‌ی دفاع مقدس در کانون استان برگزارشد.

در این نشست صمیمی، که به منظور تجلیل از احمد حاجی‌حسین‌زاده، جانباز و همکار باسابقه‌ی کانون استان صورت گرفت، مدیرکل کانون استان در سخنان کوتاهی گفت: عزت این روزهای کشور را مدیون عزیزانی هستیم که برای به دست آمدن آن جان و سلامتی خویش را فدا کردند.

معصومه هادی در ادامه افزود: این نشست بهانه‌ای است برای اینکه اعلام کنیم قدردان جانفشانی‌های شما هستیم ، مگر می‌توان عظمت کسی که عاشقانه با بذل سلامتی خویش در راه اسلام و کشور سال‌ها تحمل درد و سختی را به جان خریده است، در قالب جمله‌ای بیان کرد.

پس از سخنان مدیرکل کانون استان، احمد حاجی‌حسین‌زاده نیز در سخنانی ضمن تشکر از برگزاری این نشست گفت: من و هم‌رزمانم تنها به وظیفه‌ی خود عمل کردیم.

در بخشی از این لوح تقدیر، که به امضای مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان رسیده، آمده است:

با نهایت احترام و تبریک فرارسیدن روز میلاد  حضرت ابوالفضل العباس(س) پرچمدار کربلا و روز جانباز به حضور شما همکار گرامی، که جانباز سرافراز سال‌های دفاع مقدس هستید، از تلاش‌های ارزنده‌ی شما در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت کودکان و نوجوانان این مرز و بوم صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =