کد خبر: 297425
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
بازدید 126
برنامه‌های انجمن‌های تخصصی کانون پرورش فکری گلستان در سال ۱۳۹۹ بررسی شد

اولین نشست حضوری مسئولین انجمن‌های تخصصی فرهنگی، هنری،ادبی و علمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، روز یکشنبه، یازدهم خرداد در سالن اجتماعات اداره کل کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، مدیرکل کانون در ابتدای این مراسم ضمن خوش‌آمدگویی و ابراز خرسندی از برپایی نشست، هدف از برگزاری جلسه را برنامه‌ریزی پیرامون کیفی‌سازی برنامه‌های سال جاری انجمن‌ها و بررسی اقدامات آنها دانست و از آنها خواست تا با هم‌اندیشی و ‌هم‌گرایی، برنامه‌های سال جدید انجمن‌ها را مطابق اهداف شیوه‌نامه و انتظارات معاونت فرهنگی کانون کشور اعلام نمایند.

محبوبه رجب نسب با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اقدامات مجازی کانون در این ایام تصریح کرد: اگر بخواهیم که در زمان بحران‌ها برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را ادامه دهیم باید همیشه برای برون رفت از آن راه حل داشته باشیم، لذا با توجه به شیوع ویروس کرونا ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین و فضای مجازی اصل جدانشدنی است و نظر به بستر خوبی که در این ایام فراهم شد لازم است بر ضرورت تداوم برنامه‌های مجازی تاکید شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مربیان کانون گلستان که در تولید آثار فرهنگی،هنری،ادبی و علمی در قالب «پیک امید مجازی» همت گماشتند، قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه، الهه مقصودلو معاون فرهنگی اجرایی کانون گلستان، کیفیت‌بخشی و رسیدن به برنامه‌های مطلوب را حاصل هم‌پوشانی و تلفیق اندیشه و تجربیات تمامی اعضای انجمن‌ها و کارشناسان ادبی، هنری و فرهنگی در رسیدن به اهداف عالی کانون دانست.

هم‌چنین محمدحسین منتظری، کارشناس مسئول آفرینش‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون گلستان، هم‌اندیشی و بیان تجربیات مسئولین انجمن‌ها را برای تلفیق تفکری اثربخش ضروری دانست و بیان داشت: این گردهم‌آیی فرصت خوبی است تا تجربیات خود را در برگزاری برنامه‌های تخصصی با هم به اشتراک گذاشته و زمینه‌ی رشد بیشتری در طرح و برنامه‌های انجمن‌ها نسبت به سال‌ گذشته فراهم شود.

بررسی فعالیت‌های انجمن‌ها و قابلیت‌های اجرایی آن، تناسب برنامه‌های انجمن‌ها با گروه‌های سنی اعضا، اشتیاق اعضا برای مشارکت در برنامه‌ها، ارتباط‌گیری مؤثر با اعضای انجمن‌ها، استفاده از ظرفیت‌های والدین در حضور اعضا در جلسات انجمن‌، ارسال برنامه های انجمن در سال ۱۳۹۹ بر اساس کتابچه برنامه‌های معاونت فرهنگی کانون کشور و ... از اهم موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در پایان مقرر شد برنامه‌های انجمن‌ها بهمراه هزینه‌های پیش بینی شده توسط مسئولین انجمن دریافت و در جلسه شورای فرهنگی بررسی شده و نتیجه در موافقنامه‌های شهرستانی لحاظ شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =