نشست مجازی مدیرکل کانون استان کرمانشاه با مربیان ادبی برگزار شد

نشست مجازی «مهناز فتاحی»، مدیرکل با مربیان ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه روز چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با هدف بحث و تبادل نظر پیرامون فعالیت‌های ادبی با رویکرد فضای مجازی، نشست مجازی با حضور مهناز فتاحی، مدیرکل و مربیان ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد.  

بر همین اساس، در این نشست که بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ و به صورت مجازی برگزار شد، ضمن بحث و بررسی کیفیت فعالیت مربیان ادبی، به نقد و بررسی اجرای برنامه‌های ادبی و همچنین، فعالیت‌های انجمن‌های شعر و داستان پرداخته شد.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه در این جلسه، با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مربیان ادبی، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، از فضای مجازی باید در جهت ارتباط موثر با اعضای مراکز کانون استنافاده کنیم.

مدیرکل کانون استان همچنین گفت: نگاه همه ما به فضای مجازی باید به عنوان یک فرصت و ظرفیت مهم در معرفی توانمندی‌های مربیان باشد.

او افزود: تا عادی شدن شرایط جامعه، باید به دستورالعمل نحوه‌ اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مرکز مجازی کانون توجه شود.

مربیان ادبی حاضر در این جلسه مجازی نیز  به ارایه تجربه‌های خود از حضور در فضای مجازی طی شیوع بیماری کروناویروس پرداختند.

با شیوع بیماری کروناویروس، برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در بستر فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان و با جدیت در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =