کد خبر: 301661
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
2 مجموعه داستان صوتی در کردستان رونمایی شد

۲ مجموعه داستان صوتی ویژه کودکان با نیازهای ویژه به مناسبت گرامیداشت هفته معلولین در کردستان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در سخنانی اظهار داشت: این مجموعه ها شامل 60 عنوان قصه آموزشی و فرهنگی و متشکل از داستان‌های انسانی و حیوانی با مضامین تربیتی و درونمایه‌های عاطفی و روان شناختی بوده که توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارایه شده است.

سهیلا شیخی با بیان اینکه گوسفندی که عصبانی بود، کشاورز و خرس، کلوچه‌های خدا، آن بالا این پایین، قصه کرم شبتاب، پیج و هزار پا، اسم بلند، کیک امانتی،آفتاب پرست عجیب و پیج هزار پا از جمله قصه‌های این مجموعه‌ها است افزود: گردآوری آثار صوتی قصه گویی به همت انجمن قصه گویی استان کردستان و با مشارکت مربیان عضو انجمن قصه گویی جهت استفاده از کودکان نابینا وکودکان دارای نیازه های ویژه انجام شده است.

وی اضافه کرد: این ۲ مجموعه در هفته گرامیداشت معلولین بر روی لوح‌های فشرده جهت اهدا به مراکز و سازمان‌های دولتی ومردم نهاد ویژه کودکان با نیازهای ویژه گرداوری شده که به مرور زمان به نهادها اهدا خواهد شد.

شیخی یادآور شد: با همکاری اعضای انجمن قصه گویی استان درصدد هستیم تا مجموعه‌ای از قصه‌های تصویری و کلیپ قصه‌های مربیان کانون پرورش فکری استان را به منظور بهره‌برداری کودکان و افراد دارای نیازهای ویژه گردآوری و منتشر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =