انقلاب اسلامی و سیره فاطمی محور برنامه های کانون لرستان شد

در چهارمین روز دهه مبارک فجرهمزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، روز مادر و روز زن، ویژه برنامه های مختلفی از سوی مراکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری لرستان اجرا شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، امروز 15بهمن 1399 همزمان با چهارمین روز ازدهه مبارک فجر، مراکز فرهنگی هنری برنامه های متنوعی را با موضوع ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، روز مادر و روز زن برگزار کردند.
در این روز برنامه های مراکز و اداره کل با شعار( انقلاب اسلامی، سیره فاطمی، منزلت زن، سبک زندگی ایرانی- اسلامی) اجرا شدند.
براین اساس: دراداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان، پرسش نامه مسابقه «خطبه فدکیه» به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) ویژه همکاران کانون استان توزیع شد که همکاران کانون در سراسر استان تا پایان دهه فجر می توانند پس از پرکردن پاسخ نامه مسابقه، آن را به دفتر استان ارسال نمایند و برگزیدگان تا پایان بهمن ماه معرفی خواهندشد.


در مرکز اشترینان به مناسبت ایام شکوهمند انقلاب اسلامی و تولد حضرت فاطمه الزهرا (س) نشست مجازی با عنوان زندگی به سبک فاطمی( س) با حضور ۷۵ نفر دانش آموز برگزارشد.
دراین ویژه برنامه حجت الاسلام والمسلمین نوربخش ملکشاهی نیا به عنوان کارشناس برنامه حضور داشت و مدیرکل، حراست و روابط عمومی وکارشناسان کانون استان، بخشدار، ریاست آموزش و پرورش، مدیران مدارس و تعدادی از مسئولان شهرستان، میهمانان این نشست بودند.
حجت الاسلام والمسلمین نوربخش ملکشاهی نیا طی سخنانی شخصیت و زندگی دخت نبی اکرم(ص) را تشریح کرد و درادامه در خصوص حجاب حضرت زهرا(س) و سبک زندگی ایشان مطالبی را بیان داشت و سوره های قرآن و احادیث را دراین زمینه معرفی کرد.
در بخش بعدی این نشست مسابقه ی مجازی با موضوع زندگی به سبک  فاطمی و انقلاب اسلامی برگزارشد و ۵ نفر از اعضا به عنوان برگزیده معرفی شدند و از میان حاضران به قید قرعه، یک عضو به اسم فاطمه انتخاب شد.
قرار است برگزیدگان این مسابقه، هدایای خود را با هماهنگی با مسئول مرکز، با رعایت نکات بهداشتی در مرکز اشترینان تحویل بگیرند.
گفتنی است: ویژه برنامه های متنوعی مانند: معرفی شخصیت حضرت فاطمه الزهرا(س)، سیره فاطمی، روز مادر و روز زن معرفی کتاب، دکلمه و دلنوشته های ادبی، نماهنگ های مختلف،  قصه گویی، نقاشی، کتیبه سازی، و در گروه های مجازی مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر استان برگزارشدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =