انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان و  شرکت آب منطقه ای استان

در راستای همکاری و همفکری در اجرای برنامه های فرهنگی، هنری ،ادبی و آموزشی و اجرای پروژه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شیوه های حفاظت از منابع آب (داناب) و به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک، تفاهم‌نامه‌ای مابین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و شرکت آب منطقه ای کردستان به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان، جلسه امضای تفاهم نامه مابین شرکت آب منطقه ای کردستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور مدیر عامل،  مدیرکل و جمعی از مدیران و معاونین طرفین روز سه شنبه 24 فروردین 1400 در دفتر مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان، برگزار گردید.

در این جلسه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و قدردانی از مدیر عامل و مجموعه شرکت آب منطقه ای کردستان به دلیل تعامل و اعتماد در همکاری، عنوان کرد: براساس تعاملات صورت گرفته شرکت آب منطقه ای با کانون، امروزه مربیان و همکاران با اهمیت حفاظت از منابع آب آشنا هستند.

سهیلا شیخی به اهمیت پرورش استعداد کودکان اشاره کرد و افزود: اقدامات کانون خارج از محدوده شعار است و هدف ما به فعلیت در آوردن استعدادهای کودکان نوجوانان است.

شیخی در ادامه، تولید محتوا برای صرفه جویی در مصرف آب از طریق هنر را تاثیر گذار عنوان کرد و افزود: تولید محتوا و آموزش مربیان در مرحله اول کار، ضرورت دارد و با توجه به شیوع ویروس کرونا می تواند برای این منظور از ظرفیت فضای مجازی نهایت بهره را برد.

وی افزود: ما امروز به نقاط مشترک و مثبتی مابین کانون و شرکت آب منطقه ای استان دست یافتیم و فرهنگ سازی و ترویج شیوه های صحیح مصرف آب را یک ضرورت میدانیم.

در این جلسه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان، ضمن قدردانی از مدیر کل و مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به جهت همکاری و تعامل همیشگی، وضعیت منابع آبی استان را نگران کننده عنوان کرد و گفت: با توجه به کاهش بارندگی محسوس در سال گذشته، صرفه جویی در مصرف آب می بایست به یک وظیفه همگانی تبدیل شود و نوجوانان می توانند به عنوان مروجین فرهنگ صحیح استفاده از آب در خانواده، مهمترین نقش را داشته باشند.

آرش آریانژاد افزود: ما به این باور داریم که آموزش در سنین پائین تاثیرگذارتر و ماندگارتر است و این شرکت طی دو سال گذشته به صورت جدی تر نسبت به اجرای طرح داناب و گسترش سواد آبی اقدام نموده و خوشبختانه موفق به کسب رتبه اول در سطح کشور نیز گردیده است.

وی ارتقاء سطح سواد آبی و صیانت از منابع آب را موضوعی مهم دانست و اظهارداشت: یکی از هدف مهم این شرکت ترویج فرهنگ شیوه های مدیریت و صیانت از آب است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان نیز بعنوان سازمان فرهنگی می تواند در این زمینه همچون همیشه اقدامات تاثیرگذار و مهمی را به انجام رساند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان ضمن اشاره به اهداف امضای تفاهم نامه اظهار داشت: امیدواریم پس از انعقاد این تفاهم نامه بتوانیم با استفاده از توانایی ها و امکانات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیش از پیش در جهت نهادینه کردن و رشد فرهنگ بهینه سازی مصرف آب، اقدامات شایسته تری انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =