«احساس مسئولیت اجتماعی» رمز ساختن آینده

معصومه هادی: تحقق شعار «آینده ساختنی است» در گرو احساس مسئولیت اجتماعی انسان‌های دغدغه‌مندی است که شرایط را برای رسیدن به این هدف فراهم می‌کنند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان و همکاران با حضور در خانه‌ی فرهنگ، هنر و مهارت زاهدان، که به منظور فراهم‎کردن فضایی برای آموزش کودکان بنیان نهاده شده، حضور یافتند.

معصومه هادی در مراسم افتتاح این موسسه گفت: احساس مسئولیت جوانان هنگام روبه‌رو شدن با مسایل فرهنگی و اجتماعی، امر قابل ستایشی است که می‌تواند ما را به آینده امیدوار کند.

وی در ادامه با بیان این نکته که جامعه به وجود چنین انسان‌های دغدغه‌مندی نیازمند است، عنوان کرد: یکی از شرایط تحقق شعار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان(آینده ساختنی است) احساس نیاز و مسئولیت اجتماعی انسان‌های دغدغه‌مندی است که شرایط را برای رسیدن به این هدف فراهم می‌کنند.

هادی ادامه داد: زمانی می‌توان به این مهم دست یافت که با یک برنامه‌ریزی پویا رابطه‌ای معنادار میان بخش‌های گوناگون ایجاد کرد و با شناسایی استعدادها و پرورش صحیح آن راه را برای ساختن آینده هموار کرد.

وی در پایان با معرفی ظرفیت واحد سیار، آمادگی کانون را برای حضور برنامه‌ریزی شده در کنار مربیان خانه‌ی فرهنگ، هنر و مهارت اعلام کرد و افزود: بچه‌های این خانه به عضویت کانون در خواهند آمد و همکاران ما در واحد سیار علاوه بر حضور در کنار شما، با نمایش فیلم و پویانمایی‌های کانون، روزهای خوبی را برای کودکان این منطقه رقم خواهند زد.

قابل ذکر است هم‌چنین کانون با اهدای کتاب و اسباب‌بازی به این موسسه‌ی حاشیه شهر زاهدان، که به گفته‌ی موسس آن، مکانی امن برای بازی و یادگیری کودکان است، حمایت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =