کد خبر: 307047
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
بازدید 108
سی و یکمین شماره مجله ققنوس منتشر می‌شود

نشست مجازی اعضای هیات‌تحریریه مجله ققنوس با حضور مدیر کل کانون فارس برگزار شد و مدیر کل کانون فارس از انتشار سی و یکمین شماره این مجله خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون فارس، این نشست با صحبت‌های مدیر کل کانون فارس و یادی از احسان غریب خانی، سردبیر فقید مجله ققنوس آغاز شد. 

سعیدرضا کامرانی، مدر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، ضمن تقدیر از اعضای هیات‌تحریریه با اشاره به کارکرد و سابقه چاپ مجله در ایران، وضعیت حال حاضر چاپ مجله  به‌خصوص مجله‌های کودک و نوجوان در کشور را مطلوب ندانست و مشکلات سر راه این صنعت از قبیل گرانی، عدم حمایت، عدم اقبال عمومی و ... را دلیل تعطیلی و کم شدن تیراژ چاپ مجله‌ها دانست. 

کامرانی، چاپ مجله ققنوس در آباده را انگیزه‌بخشی به علاقه‌مندان دانست و گفت: تولید محتوای مناسب و چاپ مجله ققنوس هر چند در گستره وسیعی نیست، اما برای آیندگان خواهد ماند و منبع معتبری برای مراجعه پژوهشگران است. مدیر کل کانون فارس از انتشار سی و یکیمن شماره مجله در روزهای آینده خبر داد. 

این جلسه با شعرخوانی و  پرسش و پاسخ اعضا با سعیدرضا کامرانی، مدیرمسوول مجله ققنوس ادامه یافت.

انتشار گاهنامه ققنوس از سال ۱۳۸۳ در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آباده با مدیرمسوولی مرحوم احسان غریب‌خانی، عضو و بعدها مربی کانون فارس آغاز و تاکنون ۳۰ شماره از این گاهنامه در بین علاقه‌مندان توزیع شده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =