کد خبر: 307776
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
وبینار تخصصی مربیان هنری کانون خراسان‌رضوی

نشست تخصصی مربیان هنری کانون خراسان‌رضوی با حضور مدیرکل کانون استان در بستر فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی؛ این نشست تخصصی با حضور ۲۰ نفر از مربیان هنری استان و با موضوع نگرش جدید به کارگاه های آموزش هنر، فضای مجازی در کانون و مروری بر قوانین ارسال آثار هنری کودکان به فستیوال‌ها و مسابقات ملی و بین‌المللی در روز دوشنبه ۲۹شهریور برگزارشد.

مدیرکل کانون استان در ابتدای نشست ضمن خیر مقدم به مربیان، از تلاش تمامی همکاران در جهت پیشبرد اهداف کانون با توجه به شرایط بیماری کرونا در بستر مجازی تقدیر و اظهار امیدواری کرد که با انجام گسترده واکسیناسیون، به امید خدا به‌زودی شاهد انجام فعالیت‌های حضوری در مراکزکانون باشیم.

در ادامه نشست محبوبه بزم‌آرا معاون فرهنگی استان با قدردانی از تلاش‌های و همراهی مربیان هنری به بیان اهداف برگزاری این نشست و ترسیم اولویت‌های پیش‌رو پرداخت.

در قسمت دیگر وبینارکارشناس مسئول هنری استان به بیان توضیحات در خصوص اهم موضوعات اعلام شده پرداخت و بر مطالعه‌ی دقیق فراخوان‌های هنری استان، ملی، بین‌المللی و نظارت بر کیفیت آثار ارسالی تأکید کرد.

در بخش پایانی این نشست مربیان هنری به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات وتبادل تجربیات و ارایه‌ی راه‌کارهای مناسب برای پیش ‌برد اهداف و اولویت‌های کانون پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =