کد خبر: 307778
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
برگزاری وبینار روایت خاک ونخل

همزمان با دومین روز هفته دفاع مقدس وبینار «روایت خاک ونخل» از سوی واحد کارشناسی فرهنگی کانون خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی؛ در دومین روز از هفته دفاع مقدس ویژه برنامه «روایت خاک ونخل» با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با وقایع دوران دفاع مقدس، باحضور مربیان و مسئولین مراکز استان برگزار شد.

مرضیه فیروزکوهی، کارشناس فرهنگی استان بااعلام این خبر، به اهداف اجرای این برنامه اشاره و بر اهمیت آشنایی کودکان و نوجوانان با معرفی وجوه شخصیتی و سبک زندگی شهدا به زبان ساده و روان تاکید کرد.

مرضیه فیروزکوهی ادامه داد: زهره اکبرآبادی، مربی کتابخانه پستی نیشابور اجرای این برنامه در فضای مجازی را برعهده داشت و برنامه با پخش کلیپ معرفی جغرافیایی و تاریخی شهر خرمشهر که توسط اعضای مرکز تایباد تهیه شده بود آغاز شد، کلثوم عزتی، مربی فرهنگی مرکز تایباد در مورد پیشینه تاریخی شهر خرمشهر توضیحاتی ارائه داد. طاهره سیدین مربی مسئول مرکز تایباد نیز به زوایای جنگ در خرمشهر پرداخت و کلیپ معرفی مکان های دیدنی و صنایع دستی خرمشهردر ادامه این برنامه پخش شد.

 در قسمت دیگری از ویژه برنامه: آسیه مقصود، مربی مسئول ۱مشهد به همراه اعضای مرکز به معرفی شخصیت شهید بهنام محمدی پرداخت و در نهایت  کلیپی که توسط خانم محبوبه رهی مربی فرهنگی مرکز۱مشهد تهیه شده بود پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =