صد و سی امین انجمن شاعران نوجوان آفتاب برگزار شد

صد و سی امین انجمن شاعران نوجوان آفتاب با حضور میثم متاجی شاعر و منتقد ادبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، صدیقی، کارشناس مکاتبه ای آفرینش های ادبی استان با اعلام این خبر گفت: پنج شنبه هشتم مهرماه جاری انجمن شاعران نوجوان آفتاب، در فضای مجازی و با حضور ۲۷ نفر از نوجوانان شاعر و اعضاء ارشد خود میزبان میثم متاجی شاعر و منتقد ادبی و از همکاران توانمند کانون بود.

صدیقی افزود: متاجی به همراهی اعضاء انجمن به نقد و بررسی شعرهای شهرزاد لعل بذری، ملیکا قاضیان و مبینا حریفی پرداخت. و به نکاتی بسیار کاربردی درباره ی نقش و جایگاه تصویر در شعر، توجه به دکلماسیون طبیعی زبان، توجه به ظرفیت های زبانی، گسترش دایره واژگانی، آشنایی زدایی و آرکائیزم زبانی هم چنین پرداختن به زبان امروز در شعر، اشاره کرد. متاجی در گفتگویی صمیمانه خطاب به اعضا انجمن گفت:کار شاعر کشف روابط هستی است و به ذکر مصادیق بسیار زیبا و تاثیر گذاری از شعر شاعران معاصر پرداخت.

صدیقی در ادامه عنوان کرد:دو عضو انجمن، مرتضی چزکی، آیدا پاکزاد اشعار تازه ی خود را در این انجمن خواندند و حسن ختام برنامه شعرخوانی شاعر مجموعه شعر  «شیهه» و کارشناس میهمان صد و سی امین انجمن شاعران نوجوان آفتاب، میثم متاجی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =