کد خبر: 310849
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
نشست فصلی مربیان ادبی کانون استان کردستان برگزار شد

امروز دوشنبه 22 آذرماه مربیان ادبی کانون استان کردستان در نشست فصلی پاییز شرکت کردند.

به کزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،این نشست که با محوریت بررسی فعالیت انجمن های ادبی و بررسی عملکرد این بخش برگزار شد، پیرامون آسیب شناسی کارگاه های برخط استانی ادبی نیز  گفت و گو شد و  راهکارهایی جهت جذب اعضای جدید و حفظ و نگهداری آن ها ارائه شد.

مدیر کل کانون استان در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند مربیان ادبی  گفت : شرایط پیش آمده در دو سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا زمینه را برای بازنگری و بازتعریف فعالیت ها و حتی گروه های سنی در کانون  فراهم کرد از این رهگذر  فعالیت های مجازی آغاز شد که عملکرد متفاوتی را می طلبید و نتایج قابل قبولی هم حاصل شد.

شیخی افزود : در حال حاضر که اعضا در برخی مراکز به طور فعال حضور پیدا می کنند، زمینه ی مناسب برای اجرای فعالیت های حضوری و تخصصی مراکز فراهم شده است لذا با مطالعه ی مجدد شیوه نامه ها و دستورالعمل ها در این زمینه برنامه ریزی کنیم تا همچنان در راستای اهداف متعالی کانون که پرورش ذوق و فکر و اندیشه ی کودکان و نوجوانان است گام برداریم.

در این جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات همکاران که قبلا از طریق نامه ارسال شده بود ، بررسی گردید. انتظارات در جهت پیشبرد بهتر اهداف انجمن های ادبی استان مجددا طرح شد و ضمن تقسیم بندی مسئولیت ها در روند اجرایی شدن هدفمند و فرآیند محور جلسات گفت و گو شد.

از دیگر موارد طرح شده در جلسه پاسخگویی به موقع به مکاتبات و شرکت فعال اعضا در مهرواره های سراسری  و برنامه های استانی بود.

فرم های سراسری تحلیل کارگاه های ادبی ( نوشتن خلاق ، شعر و داستان ) ارائه گردید که از این پس این فرم ها در پایان هر فصل تکمیل و برای مربی ارسال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =