کد خبر: 312052
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
مهرواره هنری و ادبی چشمه ی مهتاب برگزار می شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با همکاری شرکت توزیع برق استان مهرواره هنری و ادبی چشمه ی آفتاب را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، این مهرواره در دو بخش ادبی و هنری برگزار می شود که در بخش ادبی علاقه مندان می توانند آثار خود را در بخش شعر و داستان و در بخش هنری تصویرسازی و کاریکاتور به مهرواره ارسال کنند.

بنا بر این گزارش، این مهرواره با موضوع مصرف بهینه برق، ایمنی در برق برای مخاطبین گروه های سنی کودک و نوجوان برگزار می گردد.

این گزارش حاکی است، آثار برتر مهرواره چشمه ی مهتاب در دو بخش در قالب یک کتاب مستقل پس از تایید مولف و تصویر گرد به چاپ رسید .

در ادامه گزارش آمده است، از برگزیدگان در دو بخش هنری و ادبی طی مراسمی با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه توسط شرکت برق استان کردستان تجلیل خواهد شد.

این گزارش حاکی است، علاقه مندان می توانند آثار خود را تا پایان بهمن 1400 به دبیرخانه جشنواره کردستان، سنندج،خیابان طالقانی، خیابان ورزش، جنب پارک نسیم اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و یا با ایمیل dabirkhaneh.kordestan@kpf.ir   ارسال نمایند.

لازم به ذکر است، کارکنان، مربیان، اعضا و اعضای ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت توزیع برق استان کردستان می توانند در این مهرواره شرکت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =