مدیر کل کانون خراسان جنوبی با خانواده شهید محمد هاشم زهی دیدار کرد

مدیر کل کانون استان طی سفر به شهرستان نهبندان و در ادامه‌ی بازدید از مراکز کانون با خانواده شهید محمد هاشم‌زهی دیدار و از خانواده این شهید تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در سفر اداری ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ خود به شهرستان نهبندان در ادامه‌ی بازدید از مراکز کانون در این شهرستان، با خانواده شهید محمد هاشم زهی دیدار و گفت وگو کرد.

حمیدی در این دیدار که به همراه محمدر ضا آهنی رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از همکاران کانون در این شهرستان انجام شد طی سخنانی، ضمن قدر دانی از صبوری خانواده شهدا، صبر و تلاش مادران و همسران شهدا را ستودنی و قابل تقدیر و شهدا و خانواده هایشان را چشم و چراغ امت دانست و گفت: مادران، همسران و فرزندان شهدا نیز به نوعی در راه پایداری و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس  سختی‌هایی را به جان خریده‌اند و اجرشان کمتر از اجر شهدا نیست.

وی با اشاره به برنامه‌های کانون در ایام دهه مبارک فجر افزود: با اجرای این برنامه‌ها آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برای بچه‌ها که نسل مخاطب ما هستند با استفاده از زبان هنر تبیین و نهادینه می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =