پویش بچه های انقلابی در مراکز کانون استان کردستان

مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی گفت: به مناسبت دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی دیروز پویش بچه های انقلابی در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به صورت مجازی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سهیلا شیخی افزود: همزمان با ششمین روز از دهه ی فجر انقلاب اسلامی پویش بچه های انقلابی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی در مراکز برگزار گردید.

شیخی خاطر نشان ساخت: قصه گویی از قصه های انقلاب، نقاشی با موضوع گلهای لاله،  معرفی کتابهای انقلابی، معرفی شخصیت امام راحل(ره) و شخصیت های انقلابی، معرفی ایام ووقایع بهمن 57 به صورت آنلاین برای کودکان و نوجوانان اجرا شد.

وی همچنین از برگزاری روزشمار زندگی اجتماعی و سیاسی حضرت امام خمینی (ره) از تولد تا رحلت، شعرخوانی از اشعار امام (ره( داستان و شعرخوانی با موضوع روزهای انقلاب، فیلم زندگی امام خمینی(ره( در برنامه مجازی پویش بچه های انقلابی خبر داد.

مسئول کمیته کودک و نوجوان استان کردستان در اداگه گفت: برنامه های کمیته کودک و نوجوان با رویکرد برنامه های جشن ملی ۱۴۰۰ تبیین دست‌آوردهای انقلاب اسلامی و امیدآفرینی است.

سهیلا شیخی خاطر نشان ساخت: این برنامه ها در راستای تبین دستاوردهای انقلاب، آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و زنده نگه‌داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار می گردد.

لازم به ذکر است، کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌فجر استان کردستان با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حضور ادارات و سازمان‌های مختلف استان تشکیل و به اجرای برنامه می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =