سومین مهرواره مداد دوستی ویژه اعضای مکاتبه ای

کارشناس مرکز آفرینش ادبی کانون استان کردستان در سخنانی با اعلام این خبر گفت: بخش مکاتبه ای و اتفاقاتی که در این بخش می افتد، از جنس کاغذ و قلم و نوشتن است. اصلی ترین وسایل مورد نیاز کاغذ و قلم و پاکت و کلمه است تا ارتباط برقرار شود. این ارتباط کاغذی و دو طرفه تأثیری عمیق بر جنبه های مختلف فکری، روحی و شخصیتی مخاطبینش می گذارد و همانطور که در راستای دست یابی به اهداف خود پیش می رود، به اهداف متعالی کانون که پرورش و رشد خلاقیت و فکر کودکان ونوجوانان است نیز نگاهی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، الهام زارعی زاده افزود: بخش مکاتبه ای با شیوه هایی خلاق و روش هایی متفاوت به فعالیت ادبی برای اعضایی می پردازد که به هر دلیل امکان حضور در مراکز فرهنگی هنری و یا شرکت فعال در فعالیت های ادبی را ندارند لذا مرکز آفرینش های ادبی با طراحی و برگزاری سومین  مهرواره مداد دوستی  ویژه ی اعضای مکاتبه  تلاش می کند تا تصویری از تلاش های ارزشمند در مراکز فرهنگی هنری و خارج از کانون در سطح وسیع تری انعکاس پیدا کند.

زارعی زاده خاطر نشان ساخت: این مهرواره در چند سال متوالی با تکیه بر هدف معرفی این بخش از فعالیت های کانون در استان، تمرین نوشتن و آموختن مهارت نوشتن در اعضای علاقمند و توانمند و پرورش و رشد نوشتاری در اعضا در دو بخش جذب اعضای جدید و حفظ و نگهداری اعضای خود برگزار می شود.

وی همچنین عنوان ساخت: در سال جاری  با آغاز به کار خود از طولانی ترین شب سال و ارسال کارت تبریک و نامه ی نامه یادآوری برای اعضای فعال و اسبق خود ، آن ها را به ارتباط مجدد تشویق کرده و همزمان با دهه مبارک فجر با ارسال نامه های دوستی برای کودکان ونوجوانان منطقه فرجه و عباس آباد با ارتباط با تسهیل گری این منطقه تلاش در جهت اعضای جدید دارد.

زارعی زاده در پایان گفت: این فعالیت در قالب یک برنامه مشترک با دفتر تسهیل گری فرجه و عباس آباد همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر  به اجرا در آمده است و انتظار می رود با ایجاد یک رابطه پایدار و شناسایی اعضای توانمند به کار خود ادامه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =