سند مالکیت مرکزفرهنگی وهنری شماره یک و فراگیر بیرجند رونمایی شد

در ادامه جلسه شورای فرهنگی با حضور مدیر کل و کارشناسان اداره کل استان سند مالکیت مرکز فرهنگی وهنری شماره یک بیرجند و هدیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به کودکان ونوجوانان استان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در ابتدای این جلسه که ظهر چهارشنبه برگزار شد ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: در ایام دهه فجر اتفاقات خوبی در استان رقم خورد که  مهمترین آن بهره‌برداری از مرکز تخصصی هنر در شهرستان بشرویه بود.

وی از افتتاح سومین کتاب‌خانه سیار روستایی کانون در شهرستان بیرجند در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با افتتاح  این مرکز که در راستای عدالت فرهنگی و خدمات رسانی کانون به مناطق کم برخوردارو روستایی انجام خواهد شد ۲۰ روستا به جمع روستاهای تحت پوشش کانون اضافه و به بیش از هزار کودک و نوجوان این مناطق خدمات رسانی خواهد کرد.

رییس شورای فرهنگی کانون استان اشاره‌ای به اقدامات انجام شده در حوزه تعیین تکلیف اسناد مالکیت مراکز کانون در استان داشت و افزود: با پیگیری‌های انجام شده، مالکیت زمین مرکز فرهنگی و هنری شماره یک بیرجند که پیش از این در مالکیت بنیاد مستضعفان بود به عنوان هدیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به کانون واگذار شد که امروز از سند مالکیت آن رونمایی می شود.

گفتنی است برگزاری ایستگاه کاردستی انقلاب در حاشیه راهپیمایی موتوری ۲۲ بهمن در محل مصلای بیرجند، پیگیری مراحل طرح ساماندهی کتاب، رونمایی از سرود سردار دل‌ها و... از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =