کودکان و نوجوانان دیواندره ای با حضور در برنامه ی قاب خاطرات انقلاب با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور کودکان ومادران ویژه برنامه ی قاب خاطرات انقلاب درمرکز دیواندره برگزار گردید که در این روز کودکان و نوجوانان با یادآوری روزهای پیروی انقلاب اسلامی با آرمان های امام راحل(ره) و انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، کلثوم آسیابانی مربی مسئول مرکز دیواندره در سخنانی هدف از اجرای این ویژه برنامه ها  آشنایی و ایجاد بصیرت در نسل جدیدو تجدید پیمان والدین و کودکان و نوجوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر و آشنا نمودن کودکان و نوجوانان با حوادث و وقایع انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

آسیابانی گفت: در این روز مربیان مرکز دیواندره با اجرای برنامه هایی چون ایستگاه نقاشی ، معرفی وقابع سال 57، پخش فیلم انیمیشن بهادر ، قصه گویی قصه مهربان مثل مسیح ، پخش سرودهای انقلابی در حین اجرای  ایستگاه  نقاشی و اجرای خاطره گویی توسط مادران سعی نمودند گامی در جهت آشنایی هرچه بیشتر کودکان با تاریخچه  انقلاب اسلامی بردارند .

 لازم به ذکر است این برنامه با همکاری موسسه ی خیریه آبشار عاطفه ها برگزار شد که در پایان به کودکان و نوجوانان شرکت کننده در برنامه اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =