برگزیدگان مهرواره ادبی «پرواز قهرمان» معرفی شدند

با بررسی و داوری آثار رسیده به دبیرخانه، برگزیدگان مهرواره ادبی «پرواز قهرمان» از سوی کانون پرورش فکری خراسان جنوبی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این خصوص گفت:  فراخوان  این مهرواره ادبی با مشارکت کانون، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و اداره کل آموزش و پرورش ویژه گروه‌های سنی ۷ تا ۲۲ سال و با موضوعات وطن پرستی، نامه‌ای به شهید علی لندی ،از خود گذشتگی و ایثار از ۱۵ آبان ماه سال جاری منتشر شد.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره آثار خود را در قالب نامه، قطعه ادبی و شعر به دبیرخانه ارسال کردند که بر همین اساس در مجموع ۱۱۰ اثر دریافت شد که پس از انجام داوری، آثار چهار نفر از شرکت کنندگان در این سه بخش به عنوان برگزیده و دو نفر شایسته تقدیر شدند.

بر اساس این خبر در بخش نامه و قطعه ادبی  اثر «علیرضا زارعی» دانش آموز «دبیرستان آیت الله سید حسن تهامی قائنات» و «کیانا کشت‌گر» دانش آموز دبستان «دوره دوم علامه حلی بیرجند» و «یکتا کندویی»  نیز از همین دبستان به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند و «آیدا دانش‌پژوه» از دبیرستان فرزانگان بیرجند شایسته تقدیر شد.

در بخش شعر نیز «کوثر ملایی» از مرکز فرهنگی وهنری و فراگیر کانون در قاین رتبه اول و اثر «ملیکا مددی» از همین مرکز به عنوان شایسته تقدیر شناخته شد.

گفتنی است، به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آیین اختتامیه این مهرواره برگزار نخواهد شد و هدایا و لوح تقدیر کودکان ونوجوانان برگزیده در این مهرواره به آدرس آن‌ها ارسال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =