برگزاری هشتمین نشست مجازی باشگاه پژوهشگران نوجوان کانون استان تهران

هشتمین نشست مجازی باشگاه پژوهشگران نوجوان کانون استان تهران، با حضور ستایش جاوید و سارا شربت‌دار، دو عضو منتخب مرحله‌ی استانی سیزدهمین هفته‌ی پژوهش کانون پرورش فکری و همراهی لیلا افسری مربی راهنمای آنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ این نشست با اجرای مریم رضایی، کارشناس واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران و با حضور تعدادی از اعضای پژوهشگر و مربیان علاقه‌مند به حوزه‌ی پژوهش در سطح استان برگزار و گروه منتخب مرحله‌ی استانی سیزدهمین هفته‌ی پژوهش کانون استان تهران از مرکز ۸ تهران، به معرفی و ارائه‌ی اثر پژوهشی خود پرداختند.

 در این ویژه‌برنامه‌ی آموزشی و پژوهشی، لیلا افسری مربی راهنما و مسئول مرکز شماره ۸ تهران، با اشاره به سوابق پژوهشی خود در طول مدت خدمت و توضیحی کوتاه در خصوص اهمیت پژوهش به‌ویژه با محوریت سنین پایه، در رابطه با نحوه‌ی انجام اثر پژوهشی اعضای مرکز ۸ و روند کار به ارائه‌ی نکاتی گزیده پرداخت.

در ادامه ستایش جاوید عضو فعال مرکز ۸ تهران و یکی از اعضای برگزیده‌ی هفته‌ی پژوهش کانون به ارائه‌ی توضیحاتی در رابطه با اثر پژوهشی گروه پرداخت.

این عضو فعال مرکز ۸ با همکاری سارا شربت‌دار، دیگر عضو گروه منتخب استانی و تقدیر شده در مرحله‌ی کشوری هفته‌ی پژوهش با استفاده از پاورپوینتی تشریحی، اثر خود را با عنوان "تاثیر تعداد اعضای خانواده بر روابط اجتماعی فرزندان نوجوان" برای اعضا و مربیان حاضر ارائه کرد.

وی در جریان این ارائه در خصوص مباحثی مانند: چگونگی انتخاب موضوع، ضرورت و اهداف پژوهش، بیان مسئله و سوالات پژوهش، فرضیه‌ها، جامعه‌ی آماری شامل همه‌ی ساکنین محله‌ی هزاردستگاه نازی‌آباد و نمونه‌ی آماری عبارت از ۳۰ عضو نوجوان مرکز ۸ ساکن در محله‌ی مذکور صحبت کرده و توضیحات تحلیلی و نتایج کار پژوهشی را به‌طور مفصل شرح داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =