مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در مرکز سامد پاسخگوی مردم استان خواهد بود

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در مرکز سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) پاسخگوی پرسش‌ها و دغدغه‌های  مردم استان خواهد بود

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در مرکز سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) پاسخگوی پرسش‌ها و دغدغه‌های  مردم استان خواهد بود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، معصومه هادی چهارشنبه، چهارم اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۹:۰۰الی ۱۰:۰۰، برای سومین‌بار در سال جاری، در مرکز سامد میزبان مردم استان خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در همین راستا گفت: امکان بازخورد گرفتن از جامعه‌ی مخاطب و خانواده‌ها فرصت مغتنمی در اختیار مسئولان قرار می‌دهد که بر اساس آن می‌توان برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌سازی‌ها را به روز و طبق نیازهای مخاطبان تنظیم کرد.

هادی سپس با بیان این نکته که: آگاهی از سوالات و درخواست‌های مردم استان ما را برای ساختن آینده‌ای بهتر یاری می‌کند، افزود: با توجه به اینکه کانون یک دستگاه تخصصی در حوزه‌ی فرهنگی است و می‌تواند برای پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌های موثری را طراحی کند، آگاهی از آنچه که در ذهن مخاطب می‌گذرد برای ما داده‌های مهمی به شمار می‌رود.

وی در پایان عنوان کرد: تجربه‌ی حضور در  سامد، مبنای خوبی است تا  علاقه‌مندی‌ها و خواسته‌های جامعه‌ی هدف را در برنامه‌ریزی‌های کاری، لحاظ نماییم.

سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان است که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند بدون مراجعه‌ی حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را، از طریق شماره‌ تلفن ۱۱۱، با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =